eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPOMOCY - jak wypelnic VAT7 w miesiacu bez sprzedazy??? › Re: POMOCY - jak wypelnic VAT7 w miesiacu bez sprzedazy???
    From: "Mariusz" <M...@W...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POMOCY - jak wypelnic VAT7 w miesiacu bez sprzedazy???
    Date: Tue, 5 Jul 2005 10:13:43 +0200

    > ale zawsze lepiej odliczyć cały VAT zamiast części

    Przyznam się szczerze, że się pogubiłem, o jakim częściowym rozliczeniu
    VATu mówicie? czy to znaczy, że jak nie miałem sprzedaży to teraz nie będę
    mógł odliczyć całego, przeniesionego na następne okresy VATu ? Albo
    odwrotnie jakbym sprzedał coś za np. 1 zł to bym coś zyskał, mógłbym więcej
    odliczyć, albo od razu dostać zwrot VATu? Proszę wytłumaczcie mi to.

    Pozdrawiam
    Mariusz