  • Data: 2003-10-19 21:37:51
    Temat: Re: PKPiR jak ksiegować faktury?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Oct 2003, Yennifer wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > ABSOLUTNIE NIE !
    >+ > Jeśli nabywasz środek trwały, to zakup tego środka bądź
    [...]
    >+ Gotfrydzie mily..
    >+ A gdzie Piotr napisal, iz nabyl srodek trwaly????

    Tu:
    +++++++
    Z drugiej strony jak zaksięgować fakturę na której mam kilka pozycji nie
    związanych ze sobą a do tego jedne będące materiałem a inne środkiem
    trwałym a kolejne towarem handlowym ?
    -------
    Dalej była lista z komputerem na czele :)

    >+ Moze kupil zestaw komputerowy za 2 tys pln i zamierza uzytkowac
    >+ go przez 10 miesiecy...

    Jak pisał "ŚT" to zakładam że wie o czym pisał !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)