eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPKD decyduje czy można przejść na zwolnienie podmiotowe VAT? › Re: PKD decyduje czy można przejść na zwolnienie podmiotowe VAT?
  • Data: 2011-01-10 19:30:16
    Temat: Re: PKD decyduje czy można przejść na zwolnienie podmiotowe VAT?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Fenix w
    <news:f639109b-2b34-4ed5-8467-8bd1f8283705@s5g2000yq
    m.googlegroups.com>:

    > A z polskiego na nasze? :)

    IMHO:
    zarejestrować się dla potrzeb podatku VAT (jako czynny) podatnik powinien
    przed wykonaniem pierwszej czynności, która wyklucza ze zwolnienia -- przed
    dniem wykonaniem tej czynności. Z naciskiem na *wykonanie*.
    To czy w EDG-1 wpisze "doradztwo" -- jako jeden z miliona (a kiedyś było to
    np. wszelkie nie wymagające koncesji) -- czy nie jest bez znaczenia w
    świetle powyższego

    My tu sobie o historii, ale raczej w kwestii omawianej nic się nie zmieniło
    -- z naciskiem na *wykonanie* :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]