  • Data: 2004-12-01 16:09:34
    Temat: Re: PKD - REGON
    Od: "ja" <...@m...il> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=mago=" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cokp4s$ffv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To oznacza ,że urząd gminy decyduje o odpłatności ?
    > Niepojęte ,że obowiązują tak różne przepisy w jednej spawie

    chyba tak :-(
    Ja nic nie płaciłem (jest klauzula: "nie pobrano opłaty na podst. art.
    68..."), choć, poinformowano mnie, że jeden z PKD określa inną działalność
    niż dotychczasowe i doliczą 50zł, więc kazałem go skreślić i nie pobierać
    opłaty.
    Następnego dnia odebrałem "wpis do ewidencji..." bez opłaty. I ku mojemu
    zdumieniu "trefny" PKD pozostał w zestawie.

    Znajomy w mieście 20km dalej musiał 50zł uiścić przy składaniu wniosku !