  • Data: 2011-03-12 14:14:00
    Temat: Re: PIT36L i PIT36 razem?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pendrive" <P...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:ilfma7$3cn$1@inews.gazeta.pl...

    > mam złożyć i PIT36L - przychody z DG, oraz PIT36 (bo PIT37 jest dla osób
    > nie uzyskujących dochodów z DG) czy PIT 36L i PIT37 (z tymi dodatkowymi
    > dochodami) czy jakoś inaczej to się wykonuje.

    PIT-37 nie jest dla osob mie uzyskujacych dochodow z DG, tylko dla osob nei
    uzyskujacych dochodow z DG opodatkowanej na zasadach ogolnych wedlug skali.
    Jezeli masz:
    dochody z DG opodatkowanej podatkiem liniowym
    dochody z innych zrodel, gdzie zaliczki na podatek byly odporowadzane przez
    platnika
    skladasz PIT-36L oraz PIT-37

    PIT-36L + PIT-36 bys skladal, gdybys np. mial oprocz dochodow z
    opodatkowenej liniowo DG mial dochody od ktorych platnicy ni ebyli
    obowiazani odprowadzac zaliczek (z pol 34-42 formularzyPIT-8c), dochody z
    najmu opodatkowanego na zasadach odolnych albo inne dochody , od ktorych
    zaliczki powinienes lub ni epowinienes odprowadzac sm (np. sprzedaz
    samochodu uzywanego krocej niz pol roku itp)

    > I drugie pytanie czy -zakładając ze mam dwa PITy złozyc- można dwa wysłać
    > elektronicznie czy ta forma rozliczenia tylko jeden PIT przyjmie a drugi
    > przy werifikacji zostanie odrzucony ?

    A tego nie testowalem, wiec nie wiem.

    Pozdrawiam
    SDD