  • Data: 2011-03-12 14:48:40
    Temat: Re: PIT36L i PIT36 razem?
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PIT-36L + PIT-36 bys skladal, gdybys np. mial oprocz dochodow z
    > opodatkowenej liniowo DG mial dochody od ktorych platnicy ni ebyli
    > obowiazani odprowadzac zaliczek (z pol 34-42 formularzyPIT-8c), dochody z
    > najmu opodatkowanego na zasadach odolnych albo inne dochody , od ktorych
    > zaliczki powinienes lub ni epowinienes odprowadzac sm (np. sprzedaz
    > samochodu uzywanego krocej niz pol roku itp)

    sprzedawałem telefon komórkowy (kilka sztuk) gdzie abonament byl kupiony
    na firme, faktura nie byla wrzucona w koszty. I teraz tak przy jego
    sprzedazy vat musialem zaplacic bo moglem odliczyc vat (22 grosze) chodz
    nie musialem i nie robilem tego, ale juz dochodowy nie z DG (liniowy) bo
    nie wpisywalem do kosztow.
    Kiedy dzwonilem do US to (po kilku przelaczeniach, az w koncu mnie
    przelaczyli do naczelnika bo nikt nie byl pewien na 100%) okazalo sie
    tak jak mowił Gorfryd ze mam wtedy telefon rozliczyc w rocznym picie po
    za DG jezeli sprzedam go przed uplywem pol roku a vat normalnie.

    Czyli rozumiem ze to ten inny dochod od ktorego nie msuaielam wtedy
    odprowadzac zaliczki, i uwzgledniam go w PIT 36 (bez L) i jezeli wyjdzie
    - a nie wyjdzie na pewno bo bedzie podatek mniejszy niz kwota
    zmniejszajaca podatek- to wtedy dopiero oplacam czy tak ?

    Czyli skladam 36L (dzialalnosc) i 36 te telefony , tak?

    P.