  • Data: 2007-04-24 20:43:38
    Temat: Re: PIT potwierdzony przez US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Apr 2007, Janusz wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy wie ktoś może w jaki sposób - jeśli w ogóle - można uzyskać PIT (37)
    > potwierdzony przez US? Bank chce ode mnie taki PIT, a wysyłałem go pocztą.

    Coś mi kołacze, że na wniosek US wydaje potwierdzone kopie.
    Również mi się kołacze że nie jest to skrajnie tania impreza (chyba
    kilkadziesiąt zł). Zastrzegam że piszę "z głowy czyli z niczego"!

    IMVHO jeśli o tegoroczny chodzi, można rozważyć czy nie złożyć go...
    drugi raz. Skończy się wezwaniem do US celem wyjaśnienia :) - sam
    ze dwa lata temu niechcący przećwiczyłem taki manewr na deklaracji
    VAT, nie byłem pewien czy podpisałem, a po stwierdzeniu osoby
    przyjmującej deklaracje że "nie trzeba" (bo w sumie nie była
    to korekta, lecz "kopia zapasowa" :P) złożyłem bez wyjaśnienia.
    Musiałem dopisać "informację" (że złożyłem drugi raz właśnie
    z powodu przypuszczenia iż złożyłem niepodpisany).

    pzdr, Gotfryd