  • Data: 2003-03-19 13:45:11
    Temat: Re: PIT osoby zmarłej
    Od: "Justysi@W" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b59q2u$m$1@news.onet.pl...
    > Moja sprawa wygląda następująco:
    >
    > W grudniu 2002 zmarł mój tata. Jak powinno wyglądać jego zeznanie
    > podatkowe?. Do tej pory zawsze rozliczał się wraz z mamą. W okresie
    > styczeń - listopad 2002 miał dochody z różnych źródeł,
    >
    > prosze o porade
    > Piotr

    Osoba zmarla sie nie rozlicza. Moj tata tez zmarl w grudniu 1999r. i nikt
    sie za niego nie rozliczal bo to fizycznie nie mozliwe. Wszystkie faktury,
    itp. wystawione na niego sa juz bez wiekszej wartosci(jezeli chodzi o
    wszelkie ulgi, z ktorych by skorzystal). Przepadaja wszystkie odliczenia,
    ktore Twoj tata mial na siebie.