  • Data: 2003-03-19 21:21:44
    Temat: Re: PIT osoby zmarłej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Mar 2003, Justysi@W wrote:
    [...]
    >+ Osoba zmarla sie nie rozlicza.

    Prawda. Zdaniem Ordynacji ma to za nią zrobić Urząd Skarbowy.

    [...]
    >+ itp. wystawione na niego sa juz bez wiekszej wartosci(jezeli chodzi o
    >+ wszelkie ulgi, z ktorych by skorzystal). Przepadaja wszystkie odliczenia,
    >+ ktore Twoj tata mial na siebie.

    Hm...
    Czy ty sugerujesz że jego podatki też "przepadają", czyli
    jakby miał dopłacić to Skarb Państwa machnie na to ręką ?? ;)
    Nie sądzę ! (taki podejrzliwy jestem ;>, no i ta Ordynacja... :))

    Inna sprawa jeśli ktoś do biura podatkowego (a US mniej
    więcej taką rolę darmowo spełni ;)) *nie* zaniesie podstawy
    do ulg - no to biuro ulg nie rozliczy, niby na jakiej
    podstawie ?

    >+ Pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd