eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPIT, odliczenie internetu, zamieszkanie inne niż zameldowanie › Re: PIT, odliczenie internetu, zamieszkanie inne niż zameldowanie
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT, odliczenie internetu, zamieszkanie inne niż zameldowanie
    Date: Tue, 23 Feb 2010 09:15:07 +0100

    Mon, 22 Feb 2010 17:16:00 -0600, witek napisał(a):

    > mozesz odliczyc z miejsca gdzie mieszkasz i tylko z miejsca gdzie mieszkasz.
    >
    > jak odliczysz z miejsca zameldowania,a US ci udowodni, ze tam nie
    > mieszkales to sie dowala i ci ulge cofną i dowala ci 100 zl za
    > niezlozenie NIP-3 w miejscu faktycznego zamieszkania.

    Żeby była jasność - ja mieszkałem tam gdzie jestem zameldowany i wtedy też
    miałem tam umowę na usługę internetu.
    Potem się przeprowadziłem, ale nie wymeldowałem, umowa na internet jest
    nowa z innym operatorem i one razem się "nie zachodzą".

    > Jak odliczysz z miejsca zamieszkania,
    > to raz dowala sie, że wg NIP-3 tam nie mieszkasz, a jak juz udowodnisz,
    > ze mieszkasz to dowala sie tysiacem zlotych, ze nie zlozyles NIP-3 w
    > terminie 30 dni od zamieszkania. Meldowac sie nie musisz. NIP-3 bylo zlozyc.

    Uff, czyli zawaliłem ;]
    Bo szczerze to obawiałem się, że jak pójdę zgłosić do US że mieszkam gdzieś
    indziej, to zaraz ruszy machina i każą mi się przemeldować i wymieniać stos
    dokumentów.
    No nic, mogę to jakoś bezboleśnie zrobić teraz, żeby na ten rok móc
    spokojnie zrobić odliczenie?

    > W kazdym razie gdzie sie nie obrocisz to i tak cie kopną w zadek.

    A normalka ;) dzięki za info.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net