  • Data: 2013-03-07 12:55:12
    Temat: Re: PIT do rachunku do 200 zl
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > PIT11 nie jest dowodem tego, że coś otrzymałem.

    Dla US bedzie wystarczajacym dowodem, ze jednak dostałeś tylko nie
    chcesz pokazac.

    Naprawde nie widzisz, ze mozna cie wrobic, a ty nie masz jak sie przed
    tym obronic.

    Dyskutowalismy juz na temat wysyłania pustych kopert to jest dokładnie
    to samo.

    ktoś twierdzi, ze wysłał ci list. ma potwierdzenie nadania poleconego.
    Poczta ma potwierdzenie, ze go dostarczyła. ty masz pustą koperte i nie
    jestes w stanie udowodnic, że w środku nic nie było.