  • Data: 2006-04-20 05:24:49
    Temat: Re: PIT-5 + VAT-7 w jednym liście
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wysłać możesz, ale w razie czego nie udowodnisz, co było w środku. Pozostaje
    mieć nadzieję (IMO uzasadnioną) że w US pracuje się solidniej niż np w ZUS.
    A propos ZUS (Tychy) niedawno miałem wezwanie w sprawie braku deklaracji.
    Stawiłem się z potwierdzeniem wysłania z poczty. Pan, który mnie
    "przesłuchiwał" stwierdził, że potwierdzenie potwierdza fakt wysłania ale
    nie wiadomo czego. Mogła to być kartka z życzeniemi dla pani Krysi.
    Ostatecznie musiałem "malować" ręcznie wszystkie rzekomo brakujące
    deklaracje mimo, że kwit z poczty był i zapłącone były. Straciłem czas i
    nerwy i odtąd wolę nosić deklaracje "w zębach" aby mieć na kopii pieczątkę.
    Jacek