  • Data: 2006-04-20 08:14:03
    Temat: Re: PIT-5 + VAT-7 w jednym liście
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' napisał(a):
    > Jacek <n...@w...pl> w

    > To niech wyciągnie z akt te kartkę do pani Krysi i kopertę w którą była
    > zapakowana :-)

    Słuszna uwaga. Urząd ma obowiązek szczegółowo rejestrować co otrzymuje.
    Jeżeli dostali pusta kartkę albo liścik "kierownik jest głupi" to
    powinni to zarejestrować i tak - co dostali i od kogo.

    Nie miałam nigdy kłopotów z przesyłaniem deklaracji, a tak sie składa że
    mam dwóch klientów których deklaracje wędrują do urzędów oddalonych o
    ponad 100km, nie będę tam z dwoma kwitkami po pieczątkę jeździła chyba
    że mi zapłacą za dojazdy (już to widzę).

    Oczywiście, może sie zdarzyć, że osoba przyjmująca korespondencję mnie
    osobiście nie lubi i moją deklarację ciepnie do kosza i napisze że była
    tam czysta kartka... no ale tak to można w ciężką paranoję popaść.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813