    From: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PIT-28 i maly problem...
    Date: Wed, 24 Jan 2007 19:26:59 GMT

    Użytkownik "Mikronik" <m...@l...net> napisał w wiadomości
    news:1169620487.788202.159680@l53g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    Dziekuje za liczne odpowiedzi ;-)
    Rano bylem w US i czego sie dowiedzialem w temacie.

    Z groszami wielkiego problemu nie ma.
    Jedynie w ukladzie rozliczenia rocznego brakuje mi 0,50zl, ktore nalezy
    doplacic przy okazji.
    Urzednik powiedzial mi ze mam to zrobic na formularzu PPE (ryczałt od
    przychodów).
    Teraz zaczynam sie zastanawiac tylko czy poszczegolnych zaliczek nie
    powinienem opatrywac jako PPE?
    Do tej pory opisywalem je jako PIT28 - tak jak powiedziano mi to w US
    niecaly rok temu, jak sie orientowalem w tej sprawie.

    Moze w tej sprawie ktos sie wypowie.

    powiem tak:wplacałam osobiście w kasie us,oczywiście "sygnowane " jako ppe
    i zaokraglone do pełnych złotych(z groszami nie przyjmują)tak więc ładnie
    się wszystko poskładało w pit 28,pozdrawiam ania