  • Data: 2013-01-25 23:04:02
    Temat: Re: PIT
    Od: <1...@8...230402.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news w
    <news:Pine.WNT.4.64.1301252129480.3856@quad>:

    > Czy ja wiem... kwestią nomenklatury jest ustalenie, co jest pierwotne
    > przy podatku. IMVHO uznanie że podatek to pieniądze (własne lub
    > czyjeś) które należy oddać państwu nie wygląda na najgorszy
    > opis procedury.

    Należy -- słowo klucz

    > W opisywanym przypadku należy oddać to, czego dotąd się nie oddało.

    Za dużo przyciąłeś Gotfryd:

    <cite>
    > bo druga firma naliczajac zaliczki uwzgledniała "kwote zwolnioną"
    No skoro została do tego upoważniona przez niekumatego autora wątku ;P
    </cite>

    Gdyby witek napisał "bo *i* druga" to bym sie nie odzywał.
    Jedna "kwota zwolniona" sie niektórym należy jak psu zupa...

    Ale, to i tak wróżenie z fusów, oraz trollowanie autora wątku, na które
    wszyscy się łapiemy (chyba z nudów) ;P

    --
    'Tom N'