  • Data: 2010-08-13 06:00:24
    Temat: Re: PESEL zamiast NIP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Aug 2010 00:24:03 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Jasne.
    > Czyli zwroty po 01-01-2011 będziesz przyjmował ze stawką 23% VAT?
    > (bo brak wyjątków do tego prowadzi).

    Tak z ciekawości, bo nie musiałem się tym dotąd interesować. Zmiany
    stawek VAT już się zdarzały. Choćby z powodu zmiany klasyfikacji
    statystycznych lub list zwolnionych/obniżonych. Nie było w tym wypadku
    żadnych przepisów przejściowych. Więc co się wtedy robiło z korektami? I
    dlaczego teraz akurat przepisy przejściowe są potrzebne ?