  • Data: 2006-04-28 06:25:55
    Temat: Re: PCC-1 a sprzedaż programów komputerowych
    Od: "barysza" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolejny klient widział ?? ;)

    No nie problem jest poważny. Pisząc coś takiego muszę czasmi kupić jakieś
    komponenty, nie jest to do końca bezkosztowa zabawa. A "dochód" ze sprzedaży
    czegoś takiego nie starcza nawet na pokrycie kosztów ZUS-ów i tym podobnych.
    Jest ogólnie rzecz biorąc niższy od tak modnego minimu socjalnego.

    > Nikt nie mówi że nie :)
    > Jesteś na bieżąco jak w takim przypadku z VATem? (sprzedaż praw
    > majątkowych AFAIK nie łapie się na wyłączenie...)

    O to akurat nie pytałem. Ale czy od PCC-1 płaci się VAT kiedykolwiek ?
    Czy istnieje instytucja jednorazowego VAT-u ?