  • Data: 2006-09-05 12:11:13
    Temat: Re: PARAGON A F-RA
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-09-2006 o 11:30:45 Adamski <a...@w...pl> napisał:

    > OK dam przyklad.
    > Sprzedalem gosciowi cosia na f-re dwa dni temu. dzis dowiaduje sie, ze
    > nie
    > prowadzi on dzialalnosci (a wczesniej nie pyatlem). Czy moge dzis
    > wystawic
    > paragon? Bedzie to blad, ale czy wielki?

    A co to zmienia? Skoro nie wystawiłeś paragonu to popełniłeś już błąd,
    teraz możesz tylko zminimalizować skutki. Ja miałem namotane księgi,
    mogłem tylko przepisać na nowo(oczywiście nie wyrzucając starych) i
    pozbierać
    tyle papierów ile się da, aby w razie zakwestionowania ksiąg jako
    nierzetelne
    móc się obronić i nie dostać domiaru z kosmosu. Też się zastanawiałem czy
    przepisanie było
    dużym czy małym błędem, ale co z tego jakim było skoro bez przepisania
    zostałbym
    kompletnie na lodzie. Ale się rozpisałem :) Ja ktoś ci to zauważy to ile
    możesz dostać
    80zł, 250zł? Przeżyjesz.