  • Data: 2006-09-08 18:40:28
    Temat: Re: PARAGON A F-RA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Sep 2006, Adamski wrote:

    >>> 2 - Wystawiam paragon po dwoch dniach od daty wystawienia f-re.
    [...]
    > Ale nie bedzie zadnej korekty.

    Przecież czynny żal nie ma zastosowania do korekty, a do wykroczenia
    lub przestępstwa, to że przestępstwo *bywa* ujawnione przy okazji
    złożenia korekty jest czystym przypadkiem/przypadkiem szczególnym :)

    > Czyli proponujesz mi mi zastosowac czynny zal?

    Nic nie proponuję, doradcą nie jestem.
    Ja tylko grzecznie pytam ;), bo na mój gust "podchodzi"!

    pzdr, Gotfryd