  • Data: 2011-04-13 20:48:50
    Temat: Re: .,Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-04-13, o godz. 12:17:25
    b...@o...pl napisał(a):

    > ;'Establishment naukowy i medyczny nie przyzna się oficjalnie do
    > istnienia świata duchowego czy życia po śmierci, nawet wobec
    > niezbitych dowodów.

    Poproszę linki do niezbitych dowodów, chcę zarobić milion greenbacków
    od Randiego.

    > Powodem oczywiście jest pieniądz. Tak, podobnie jak cały ten świat,
    > nauka również nie uniknęła korupcji, i jest polem do zbijania biznesu.

    Czyli prawidłowo

    > Badań w tematyce o ktorej piszę, po prostu z uprzedzenia i braku
    > korzyści finansowych nikt nie chce ani wspierać, ani finansować, ani
    > promować.

    Jakieś głupoty piszesz - cyrki objazdowe mają niezłe ROI więc duszki tym
    bardziej powinny. Ba - kontakt z przodkami to byłby super biznes dla
    TPSA czy Netii.

    > O przypadkach kiedy to prawdziwi nieskorumpowani naukowcy stwierdzili
    > że mają dowody na to, że każdy człowiek ma nieśmiertelną duszę, która
    > jest właściwym umyslem i świadomością - napisały głównie portale i
    > gazety związane z wiarą, katolickie.

    I bańką od Randiego pogardzili?

    > Redaktorzy "renomowanych" naukowych czasopism nie opublikują takich
    > artykułów z prostego powodu:
    > ośmieszenie poprzez materialistyczny establishment naukowy i
    > biznesowy, a przecież redaktorom zalezy na ich pracy i źródle dochodu.
    > - tymczasem jest to prawda.

    No to zrób skok na milion i wspomóż tych "prawdziwych nieskorumpowanych"

> [...]
    > - już przeprowadzili stosowne doświadczenia i obserwacje, i zdobyli
    > niezbite dowody na istnienie duchowej świadomości i życia po śmierci.
    > James Randi i jego milion dolarów za zademonstrowanie jakiegokolwiek
    > "zjawiska paranormalnego"?
    > A kto powiedział że ten człowiek jest uczciwy? Przecież to nie jest
    > transmitowane na żywo w TV publicznej, gdzie oglądają miliony, tylko
    > dzieje się w prywatnym zaciszu.
    > Uważam, że wielu ludzi już mu przedstawiło dowody, ale on na siłę im
    > wmówił że stosują sztuczki iluzjonistyczne itp. byle tylko nie

    Oho, kolejny Spisek przeciwko "prawdziwym nieskorumpowanym"!

    > Nikt mu nie udowodni oszustwa, bo póki to nie będzie transmitowane na
    > żywo na świat - nie ma po prostu takiej możliwości.

    A gdy będzie transmitowane to znowu coś wymyślisz

    > To co jest w podręcznikach, encyklopediach, czasopismach naukowych, to
    > co wykłada się na uczelniach to tylko ta część nauki,
    > która przeszła przez cenzurę establishmentu, czyli została dopuszczona
    > do wiadomości publicznej drogą głosowania większości...

    Oczywiście, lepiej żeby kilku masonów ocenzurowało to i owo niż żeby w
    podręcznikach były mądrości z prawda2

    > Musicie wiedzieć, że nauka posunęła się dalej, tylko media tego nie
    > rozpropagowały, a wy ufacie mediom i stereotypowi a nie szukacie
    > samodzielnie prawdy.

    Co za pech ;)

    > Każdy człowiek ma nieśmiertelną duszę,

    A nieprawda, bo można ją zabić halabardą Ozyrysa ;)

    > która jest umysłem, jaźnią, świadomością, osobowością, pamięcią.
    > Mózg jest interakcyjnym kwantowym odbiornikiem i nadajnikiem dla
    > duchowego umysłu.

    I w dodatku jest neuroholograficznym projektorem abstraktorów
    intermodalnych - też pisałem pracę magisterską ;)

> [...]
    > mikrotubul,
    > a mikrotubule otrzymują je od duchowego umysłu którego wpływ objawia
    > się
    > poprzez modulację tych stanów kwantowych na poziomie subatomowym.
    > To co odbierają zmysły - trafia do mikrotubul, a w konsekwencji do
    > duchowego umysłu.
    > To co myśli duchowy umysł
    > - przekłada się poprzez mikrotubule i synapsy na sterowanie materią,
    > czyli ciałem.
    > Teoria dualizmu interakcyjnego John Carew Ecclesa,
    > oraz kwantowa teoria świadomości Orch-OR Rogera Penrose i Stuarta

    No to już wiemy czemu psioczysz na Randiego ;)

    Tomek