    From: p...@f...onet.pl (Andrzej Popowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ordynacja podatkowa - art. 77
    Date: Mon, 01 Jul 2002 20:39:21 GMT

    Mon, 1 Jul 2002 18:05:47 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> piszesz:

    [...]
    >Poniewaz na podstawie opisanych problemow wyciagnelismy takie a nie inne
    >wnioski. Nie wiem jakiego systemu uzywa US, czy NBP obslugujacy US. Wiem
    >tylko, ze Minibank24 w BZWBK nie akceptuje rachunkow z PKO BP SA w formacie,
    >ktory Cie dziwi: nn xxxxxxxx rrrrrrrrrr (tzn. 10 cyfr). Natomiast po
    >wpisaniu nn=00, wszystkie kłopoty znikają.

    Wydaje mi sie, ze PKO BP, ostatnio zmienil cos w swoim systemie
    komputerowym (przelew, ktory kiedys wykonywal sie natychmiast, teraz
    idzie kilkanascie minut, podobno jest przetwarzany centralnie dla
    calego kraju). Moze warto dzisiaj sprawdzic jeszcze raz, jakie formy
    numeru rachunku system akceptuje.

    Pozdrowienia,

    Andrzej Popowski