  • Data: 2004-11-25 16:06:47
    Temat: Re: Opony zimowe - czy to koszt?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Nov 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    >+ Czy zakup zimowego płynu do spryskiwaczy jest ulepszeniem?
    >+
    >+ Opony, jako element szybko zużywający się w czasie normalnej
    >+ eksploatacji są materiałem eksploatacyjnym.

    No to masz ze trzy wyjścia:
    - uznać że stare opony są do wyrzucenia albo je sprzedać; nie
    mam pytań, rzeczywiście były potrzbne nowe bo "stare się zużyły"
    - "odłączyć od ST" stare opony jeśli uważasz je za sprawne
    - wytłumaczyć *czym są* sprawne opony letnie skoro ich nie
    nakładasz na koła a są dobre, a dobre są skoro ich nie
    wyrzuciłeś... bo jak częścią zapasową" to chyba powinny
    być "na magazynie" - czyli na KPiR ujęte w remanencie
    rocznym i tym samym "wyrzucone z kosztów", dobrze gadam ?

    >+ To jest zły przykład. Zakup zimowych opon do komputera mógłbys
    >+ traktować jako ulepszenia ;-P

    Nie.
    Znaczenie lepszym porównaniem byłoby kupienie LETNIEGO
    wentylatora :> (chodzi o to żeby był NIEPOTRZEBNY w zimie)
    (jakiś cooler master ze srebrnym rdzeniem albo coś) - tyle
    że tu na przeszkodzie stoi granica ceny, trudno chyba nabyć
    wentylator za 3,5 kzł :]
    Tak BTW: opony to pewnie też PONIŻEJ 3,5 kzł sztuka
    chyba kosztują, nie ? ;)

    IMHO opona zimowa ZDECYDOWANIE spełnia warunek art. 23.17
    co do "wazrostu wartości użytkowej" - jeśli NIE spełnia
    tego warunku to jeździj na letnich, przecież nie ma
    różnicy ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...