  • Data: 2009-08-09 12:53:26
    Temat: Re: Opodatkowania "contractora" na wyjeździe poza UE
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-07-2009 o 11:30:55 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > Nieodpłatnych świadczeń (skoro pokrywają koszty pobytu)? Czy jeszcze
    > czegoś innego?
    >
    > Oczywiście można być bardziej świętym od papieża, ale co Ci przeszkadza
    > w podejściu polegającym na pokryciu kosztów wyjazdu z własnej kieszeni
    > (ze wszystkim szykanami typu faktura na bilet lotniczy, invoice za
    > hotel, invoice za wynajem samochodu, etc).
    >
    > A następnie dopisaniu stosownej kwoty do faktury dla klienta.

    Już wiem że przeszkadza mi wysokość tej kwoty (zrobiła się kosmiczna),
    więc nie pokryję jej z własnej kieszeni. Nie uśmiecha mi się też płacić
    PITu od nieodpłatnych świadczeń. Z kolei kontrahent chciałby odliczyć sobie VAT
    którego ja nie odliczę i który musiałbym przerzucić na nich.

    Jak to można rozwiązać?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek