eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOpłacanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT › Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
  • Data: 2007-06-05 13:24:13
    Temat: Re: Op?acanie rachunków za internet z nie swojego konta a odliczenie podatku VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Jun 2007, t...@o...pl wrote:

    > Ano, z tym że cała sytuacja jest absurdalna - myślałem że tylko dzieci w
    > podstawówce
    > mają takie ciekawe problemy, a tutaj za sprawą naszego kochanego ustawodawcy
    > normalny człowiek
    > na każdym kroku spotyka księżycowe przeszkody :)

    No niestety.
    I zdaje się że kiedyś podatnik przegrał z US kwotę VAT od eksportu, na
    podstawie podobnych "zapisków", bo w ustawie był (już uchylony) przepis
    że prawo przysługiwało "od zapłaty na rachunek bankowy" czy jakoś tak.
    Pewnie idea była taka, żeby zablokować operacja gotówkowe, a poszkodowany
    miał ten pech że ktoś w USA zapłacił mu... kompensatą (jego własnym
    zobowiązaniem).
    Absurd, ale niestety :(

    pzdr, Gotfryd