  • Data: 2004-09-01 17:17:26
    Temat: Re: Odwolanie od/zaskarzenie decyzji ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ch4pfg$cvb$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chłopie, wal prosto z mostu w pismie co cie gryzie, i nie szukaj
    > *pejoratywnych* słów, które wywołały by *traumatyczne* odczucia u
    > czytelnika ;>

    Hehehe. Ja na przyklad pisalem miesiac temu odwolanie od spornej decyzji
    zus, dotyczacej okolo 45k zł. Najpierw nawymyslalem sobie uzasadnien,
    generalnie wszystkie fajne, ale potem pomyslalem sobie, ze byc moze wiem jak
    zapewnic sobie ze dwa lata pysznej zabawy. Moje odwolanie ostatecznie sklada
    sie tylko z dwoch zdan, podnosi jeden zarzut. I co rozprawa zamierzam
    dolaczac kolejny argument. Ciekawe jak mi to bedzie szlo, mysle ze da sie
    tak, prawda ? :-). Na szczescie to zus "cos ode mnie chce", a nie ja od
    zusu, wiec moge sobie na takie krotochwile pozwolic. Bo w druga strone,
    kiedy to ubezpieczonemu sie cos slusznie nalezy a zus nie wyplaca, to juz
    nie jest takie zabawne. :]

    marekz