  • Data: 2011-08-03 16:48:20
    Temat: Re: Odwieszanie dzialalności
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Taaak, punkt widzenia zależny od punktu siedzenia.
    >
    > Jakbyś otworzył stragan na bazarze, to dowaliliby ci za
    > niezarejestrowaną DG, choćbyś nic nie sprzedał.
    >
    > A tutaj uznają odwieszoną za nieodwieszoną, jeśli nie będzie faktur.
    >
    > Nie przejmuj się i tyle. Powiedz, że poszukiwałeś w tym czasie
    > klientów - to też jest prowadzenie DG.

    Wiesz, ja to bym nawet z chęcią poczekał z czym wyskoczą
    i jak bym trochę czasu wyskrobał, to może bym się poprocesował,
    ale to działalność żony. Ona by się szybko poddała urzędowi,
    a ja nie miałbym czasu łazić za tym.

    Dlatego na wszelki wypadek znalazła chętnego na towar, kupiła
    i sprzedała dzisiaj i jest w razie czego dupokrytka i na taką okoliczność.
    (i to rzeczywista, a nie jakaś fikcyjna usługa)