  • Data: 2003-04-12 13:53:58
    Temat: Re: Odsetki przychodem...?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b7934g$ugn$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Mimo to WOLNO MI nie wyrejestrowywac sie z US i ewidencji - tak mi powiedziano w
    > US.
    > Jestem wowczas de facto "zerowym" platnikiem podatkow. Nie wolno mi miec
    > kosztow,
    > nie wolno mi miec przychodow, bo to sa znamiona prowadzenia DG, tak?
    > Wiec tu gladko wracam do tytulowych odsetek na koncie firmowym: czym one sa?

    No nie da sie ukryć że są przychodem z Twojej DG i mależałoby je wpisac w KPiR, czy
    jednak aby uprościć sprawę nie można tego konta
    zamknąć (choc troche to trwa i tak jeszcze z miesiąc po złożeniu wniosku jest
    aktywne) albo jeszcze prościej - wybierac bez żadnej
    zwłoki z konta każdą kwotę która sie tam pojawi ... chyba najprościej ?

    Sark