  • Data: 2003-04-25 22:36:13
    Temat: Re: Odsetki przychodem...?
    Od: Piotr Liskiewicz <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    GreG wrote:
    > Tam jest na pewno "zawieszenia"?
    Tak, tam na 100% jest "data zawieszenia działalności". Jest tam takze
    opis: "Date zawieszenia lub wznowienia dzialanosci nalezy podac tylko
    wowczas, gdy aktualizacja danych nastepuje po zaistnieniu takiego
    zdarzenia.[...]". W US dowiedzialem sie, ze zawiesznie nalezy im zglosic
    do 7 dni od daty zawieszenia wiec sie niby zgadza.

    > Rozmawialem wielokrotnie z US i kazdy pracownik na wejsciu krzyczy,
    > ze nie ma czegos takiego jak zawieszenie.
    Widac w Krakowie jest lepiej niz we Wroclawiu - mam 2 znajomych, ktorzy
    co roku zawieszaja DG na kilka miesiecy. Jeden nawet mial kontrole z US
    w trakcie bycia zawieszonym i wszystko bylo OK.

    > W koncu ustalilem, ze PIT-5 skladam co miesiac taki sam (bo likwidacja
    > formalna wiaze sie ze sporzadzeniem klopotliwego remanentu), a VAT-7
    > nie skladam w ogole (ale za to maksymalnie przez 10 miesiecy - potem musze
    > znow zlozyc).
    Ja w US otrzymalem informacje, ze po zgloszeniu zawieszenia nie sklada
    sie PIT-5. VAT-7 mozna skladac zerowy lub tez nie skladac.

    > Czy potwierdza to zasade, ze co US to inna interpretacja?
    Dziwne, gdyz druk NIP-1 jest taki sam we wszystkich USach. Zapytaj
    u siebie do czego sluzy ta rubryka o zawieszeniu w NIP-1.

    Pozdrawiam

    Piotrek