  • Data: 2004-05-06 09:11:22
    Temat: Re: Odsetki bankowe..jak zaksiegowac
    Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mogę tylko wydrukować historię transakcji ze strony internetowej .

    Jeśli to mbank, to wydrukuj potwierdzenie wykonania operacji uznaniowej. Ja
    to traktują jako dokument potwierdzający zdarzenie.

    > Czy mam rozliczać się na tej podstawie ? I w jaki sposób to robić -
    odsetki
    > traktować jako przychód ?

    Tak. wpisujesz w kolumnę - przychody pozostałe.

    > W prywatnym koncie od odsetek jest od razu pobierany podatek przez bank ,
    > czy w przypadku kont
    >
    > firmowych nie jest tak samo ?

    Od odsetek firmowych nie jest odciągany podatek już w banku - ten przychód
    wchodzi do Twojego dochodu i opodatkowany jest w formie podatku od dochodu.

    Tomek