  • Data: 2004-05-06 09:15:49
    Temat: Odsetki bankowe..jak zaksiegowac
    Od: "Piotrek" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odsetki bankowe

    Witam od połowy marca prowadzę DG i nie za bardzo wiem w jaki sposób
    rozliczyć odsetki bankowe .

    Konto mam w banku internetowym i nie dostaje żadnych wyciągów comiesięcznych
    ani czegoś podobnego .

    Mogę tylko wydrukować historię transakcji ze strony internetowej .

    Czy mam rozliczać się na tej podstawie ? I w jaki sposób to robić - odsetki
    traktować jako przychód ?

    W prywatnym koncie od odsetek jest od razu pobierany podatek przez bank ,
    czy w przypadku kont

    firmowych nie jest tak samo ?

    pozdrawiam

    Piotrek