  • Data: 2003-07-28 19:19:11
    Temat: Re: Odp: Vat struktura sprzedazy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Jul 2003, Oscarek wrote:
    [...jackowi{1}...]
    >+ Wszystko ok z tą stukturą, tylko
    >+ odpowiedz mi na pytanie:
    >+ U mnie ta sprzedaż zwolniona występuje w
    >+ oddziale "X" (stanowi ona 0,005 %
    >+ sprzedaży), który podlega pod "Y", a my
    >+ znowu podlegamy pod "Z" zatem w
    >+ deklaracji Vat 7:
    >+ zakupy podlegające sprzedaży
    >+ opodatkowanej i zwolnionej powinienem
    >+ ujmować w części dotyczącej "X", czy też
    >+ "Y", a może w "Z" też powinni je tak
    >+ klasyfikować?

    Ponawiam wKF: czy nie dałoby się cytować "pod"
    (i przycinać)... :]
    A co do pytania: z dyskusji na grupie wynikło że
    deklaracja VAT-7 jest nieprawidłowa, i co najmniej
    jeden US się z tym zgodził (i przyjmuje wyliczenia
    zrobione "na boku" !).
    A co do "oddziałów": ostatnio ktoś mnie tu w szczegółach
    prostował, a poszło o to iż "oddział" może (ale nie musi)
    AFAIK rozliczać się z VAT osobno. Tylko my nie mamy
    pojęcia czy X, Y i Z rozliczają się osobno (składają
    *oddzielne deklaracje*) czy tylko masz na myśli
    samą "proporcję" :)
    Oczywiście - zakładając poprawność tezy że VAT-7
    jest niezgodny z ustawą (no.... jest !) - to niezależnie
    od sposobu rozliczania wynik będzie ten sam :) (znaczy:
    uwzględnić tylko w "X", a nawet tylko *w części*
    kosztów "X").

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)
    {1} - sam się pisze z małej litery, jakby co !