  • Data: 2011-09-02 16:22:41
    Temat: Re: Odmówienie wpisania nipu do faktury
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-02 10:49, Pendrive pisze:
    > Witam!
    > Pisze odnosnie pewnego tematu na gsm. Czy jezeli ktos podaje dane
    > firmowe do umowy abonenckiej (z zalozenia przeznaczonej dla osob
    > prywatnych ale korzystaniejsza niz ta firmowa) to czy operator ma prawo
    > odmowic zamieszczenia ze zlosliwosci nipu na fakturze jezeli dane te
    > posiada od samego poczatku?
    >

    > P.

    Uff, nie wiem, pod ktora odpowiedz sie podpiac, ale to ja jestem autorem
    pytania na gsm.

    Po kolei:
    - umowe mam z O. jako os.fiz.;
    - żeby przenieść numer do innego operatora już na abonament firmowy
    (ofpdg, nie spółka), muszę "zmienić dane umowy" z dotychczasowym
    operatorem (tu obaj operatorzy, a raczej ich mniej lub bardziej
    kompetentni przedstawiciele są zgodni);
    - a więc mogę w umowie z os.fiz. wstawić dane firmy;
    - przedstawiciel O. zaproponował zamiast ab.firmowego (którym nie miał
    szans konkurować) abonament dla os.fiz. - z danymi firmy ("zmiana
    danych" plus przedłużenie umowy w nowej ofercie);
    - ale dodał, że nie będę mógł odliczyć VAT (nie podał przyczyny, a
    raczej stwierdził, że to dlatego, że VAT płaci operator :-);
    - na gr. gsm pojawił się pomysł, że to dlatego, że na f-rze na os.fiz.
    może nie być NIPu - wzory f-r dostępne na ich stronie rzeczywiście w tym
    względzie się różnią.

    I na koniec, a propos niedyskryminacji - zapytałem, czemu nikt nie
    kładzie się Rejtanem, że oto ja po 9 latach chcę uciec do konkurencji i
    powiedziano mniej więcej, że operator musi stosować oferty jednolicie
    (nie może "szyć na miarę").

    Aż mi głupio, że ta w sumie błaha sprawa spowodowała wykreowanie takiej
    ilości postów - pozostaje mi tylko za nie podziękować.

    cisiek@[]>