  • Data: 2011-09-03 07:12:58
    Temat: Re: Odm?wienie wpisania nipu do faktury
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mówiliśmy o tym, że wg. Ciebie hurtownia nie ma prawa nie sprzedać osobie
    > "prywatnej" cegły jeżeli sprzedałaby ją firmie.

    Miałem na myśli kupujacego tego samego "gatunku". A chodziło o to w tym
    wątku, że hurtownia może odmówić sprzedaży 1 sztuki. W mojej ocenie jeśli
    hurtownia sprzedaje Kowalskiemu po jednej cegle to nie może odmówić jednej
    cegły Nowakowi, bo popełni się wykroczenie. Zakaz sprzedaży wynikajacy z
    ustawy (np. spowodowanej brakiem w ogóle lub brakiem chwilowym /brak prądu/
    kasy fiskalnej) powoduje, że mogę odmówić takiemu klientowi.

    > Jeżeli jednak Action tak samo postępuje (tyle że z komputerami), to już
    > wg. Ciebie nie jest nielegalne. Nie łapię różnicy między przypadkami.

    A teraz?