  • Data: 2003-12-29 19:28:59
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "Dark Icon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bspur9$leu$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Moja wypowiedz była równie bezsensowna jak Twoja ale ja bezsens mojej
    > widzę. To jest ta znacząca róznica między nami.
    > Ja na ogół plote głupoty świadomie...

    I tylko ty go widzisz. A co do świadomości to śmiem watpić.

    > Chociaż faktycznie, próba wbicia odrobiny informacji w zakute łby to
    > pracochłonne i niewdzięczne zajęcie...
    > Mogło mi zaszkodzić.

    Zakuty łeb to masz własnie ty w ten sposób odpowiadając i jeżeli tak uważasz
    to naprawde zamilknij bo się zmęczysz.
    I tym sie róznimy że ja to rozumiem a ty nie co udowodniłas odpisując w ten
    sposób.

    Ale wracając do tematu to:
    Odmowa wystawienia rachunku jest zagrożona karą. Kto wbrew obowiązkowi nie
    wystawia faktury lub rachunku za wykonanie świadczenia albo odmawia ich
    wydania, podlega karze grzywny do 180 stawek dziennych (zob. art. 62 par. 1
    ustawy z dnia 10 września 1999 r. Kodeks karny skarbowy, Dz.U. nr 83, poz.
    930 z późn. zm.). Jeżeli zatem ktoś odmawia nam wystawienia rachunku, zawsze
    możemy od urzędu skarbowego domagać się wszczęcia przeciwko niemu
    postępowania karnego skarbowego.