  • Data: 2003-10-07 12:23:50
    Temat: Re: Odliczenie za remont mieszkania żony
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Luqas napisał:

    > Użytkownik "Janus, Pawel" <P...@d...com> napisał w wiadomości
    rver.domdata.depfa-it.com...

    > Jezeli macie malzenska wspolnote majatkowa, to obojetne na kogo faktura.

    Prawda, ale nie cała i nie do końca.
    No, chyba żes jasnowidz i wiesz że to majątek wspólny a nie odrebny.
    Bo jeżeli mieszkanie żona miała juz przed ślubem to jest to jej majątek
    odręby i ona ma prawo do odliczen a nie maż.
    No chyba że zona uzyczyła albo wynajeła mezowi mieszkania oficjalnie.
    Inaczej mąż nie ma tytułu prawnego a więc i prawa do odliczenia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl