  • Data: 2005-02-24 14:33:40
    Temat: Re: Odliczenie ubz. zdr.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Feb 2005, Dufte wrote:

    >+ Najmocniej przepraszam. Dzieje sie dziwna rzecz. Wyslalem dwa razy tego
    >+ samego posta dlatego, ze pierwszego nie widze na liscie tematow. Napewno go
    >+ wyslalem, ale go nie widze, a wiec odpowiedzi do niego rowniez nie mam na
    >+ liscie. Nie rozumiem tego.:-))))

    Hm... Może sam siebie do killfile wrzuciłeś ??
    :)
    No nic, niezależnie że możesz sobie zajrzeć przez www (groups.google.pl)
    to zaaplikuję ci forward (i spec sygnaturkę ;)):

    Nie.
    Kilka razy było - art. 23.
    Art. 23. 1. Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów:
    1) wydatków na:
    58) składek na ubezpieczenie zdrowotne, opłaconych w roku podatkowym
    przez podatnika zgodnie z przepisami o powszechnym ubezpieczeniu
    w Narodowym Funduszu Zdrowia,

    CAŁYCH składek...
    (owszem, źdzerstwo i nieporozumienie - bo to JEST koszt
    niezbędny, ustawodawca oskubuje bez umiaru :[ licząc
    od owej składki dodatkowy podatek)

    >+ Jeszcze raz dzieki za odpowiedz!

    ...no to coś na deser pod spodem !

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzających obyczajów niektorych newsowiczów ?