    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczenie VAT
    Date: Thu, 07 Jul 2005 09:36:24 +0200

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ja mam pytanie: jak wydedukowałeś wobec tego że przysługuje ci
    > "odliczenie pełnego VAT" ? Z negocjacji z naczelnikiem US ?

    Nie bardzo rozumiem Twoje pytanie... Możę pomijam coś istotnego? Sorki,
    z rachunkowości miałem jedynie podstawy...

    Jak dla mnie jak auto jest jeszcze z odliczeniem pełnych 22% (spełnia
    Lisaka, kupuję teraz) i kupuję je na firmę to moge go odliczyć, tak?

    Nie wiem natomiast jak to dokładnie działa z wykorzystaniem tego
    odliczenia, stąd moje pytanie - czy przed 22 sierpnia muszę praktycznie
    odliczyć VAT od tego co powinienem zapłacić (ale nie mam żadnego ruchu,
    więc nie mam co płacić) czy np. jak nagle we wrześniu będę musiał
    zapłacić VATu załóżmy 3000PLN, to wtedy będę mógł wpisać, że nabyłem
    samochód z odliczeniem i nie płacić tych 3000PLN ??

    Pozdrawiam,
    Michał