  • Data: 2004-01-10 20:45:56
    Temat: Re: Odliczenia od podatku od osób fizycznych - podstawa
    Od: Robert Gomułka <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek Gorzeński wrote:

    [cut]

    > art. 27a ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy o podatku dochodowym od osób
    > fizycznych

    [cut]
    Dziękuję za szybką odpowiedź. Tym niemniej nadal mam wątpliwości, czy
    dokumentem stwierdzającym faktycznie poniesione wydatki może być dowód
    wpłaty, tak jak to napisałeś i jak to jest umieszczone na wp:
    "Wysokość wydatków ustala się na podstawie dokumentów stwierdzających ich
    poniesienie (rachunek, faktura, dowód wpłaty, przelew bankowy)."
    Moje wcześniejsze pytanie o podstawę prawną dotyczyło kwestii, czym dla US
    jest dokument potwierdzający poniesione wydatki. Czy musi to być faktura
    (jak w niektórych punktach ustawy), czy też dopuszcza się inne sposoby
    potwierdzenia.

    Pozdrawiam,
    Robert