  • Data: 2004-10-04 11:58:19
    Temat: Re: Odliczanie telefonu na karte ?
    Od: "Karpow" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To bardzo ciekawe.Gdybym tak przyszedł do twojej firmy w dresie z walizką
    pieniędzy to co ??
    Mój klient w Szwecji którego w klasyfikacji klientów stawiam na 1 miejscu
    przyjmował mnie w dresie a współpracuje już ze mną 5 lat i zawsze robi
    przedpłatę, czy mam się na niego obrazić??
    Nasi posłowie choć buraki zawsze przychodzą w garniturkach i krawatach
    !!!(mam na myśli buraków a kto i co to proszę sobie dodać :-) )
    Pzdr

    Hmmm, dobrze się zastanów. Początek 0888 czy 0880 nie jest zbyt prestiżowy,
    dla
    ułatwienia dodam, że to tak jakbyś przyszedł na spotkanie w dresie :)