  • Data: 2004-10-04 12:46:14
    Temat: Re: Odliczanie telefonu na karte ?
    Od: "DrMaksiu" <m...@m...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:cjreb3$b04$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No jak dla kogoś normalna sieć jest za droga to o jakim "prestiżu"
    > mówimy? ;-)

    Heyah nie jest normalna siecia?
    Ja tego nie rozpatruje w kategorii stac czy nie stac.Lecz pod katem
    zminimalizowania oszczednosci na poczatku ruszania z firma.Dam tu taki
    przyklad.W Heyah za 50zl miesiecznie za minute rozmowy place 80gr.W plusie
    zblizony abonament miesieczy kosztuje 61zl z vat.MInuta polaczenia kosztuje
    1.32 zl.W taryfie Efekt Plus.
    W sieci Era taryfa zblizona (30zl wyzsza) Biznes 60 pro oplata za minute
    polaczenia 1.21 zl.Naliczanie co 30 sekund - Heyah co 1sek.
    Idea - Idea Firma 50 - 61zl , 1.22 zl.
    Wedlug powyzszego musialbym placic conajmniej 170 zl w Idei 192zl w Erze ,
    122zl w Plusie aby cena minuty byla zblizona do Heyah. Nie mam zamiaru
    placic wysokich oplat abonamentowych aby miec prestiz.
    Rozsadek i kieszen nakazuja efektywnosc a nie burzuazje:)

    --
    Pzdr.DrMaksiu [LDZ]
    Corratec Superbow Race - Freccia to ona moja maszyna wyscigowa!