    From: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obsluga prawna a koszt
    Date: 9 Feb 2006 15:25:58 +0100

    > Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > za chwilę pewnie zaczną kwestionować wrzucanie w kup zakup DzU, gazet,
    > korzystanie z obsługi biura rachunkowego
    > no może jeszcze zakup znaczków naklejonych na wniosku o interpretację
    > przepisów podatkowych ;)
    >
    > pozdrawiam
    Mnie jakiś czas temu zakwestionowno odsetki od kredytu który był wzięty na
    działalność. Ni wuobrażacie sobie jaką miałem satysfakcję kiedy okazało się że
    to ja miałem rację. Ale co z tego. Za kilka dni ta sama pani inspektor przyszła
    na kontrolę VAT-u i wywaliła mi usterek na 8 stron A4. W gruncie rzeczy nic z
    tego nie było gdyż wszystkie po kolei obaliłem, ale co się napisałem to się
    napisałem. Moje wyjaśnienie było równie obszerne jak protokół. Najbardziej było
    mi szkoda czasu który musiałem na to poswięcić. Ale mam pomysł, koszt rachunku
    bankowego nie jest w żaden sposób związany z uzyskaniem przychodu. Szczególnie
    w przypadku małych sklepików gdzie 99% płatności jest dokonywanych gotówką.
    Może by tak na tej podstawie zaprzestać korzystania z usług bankowych ?