  • Data: 2006-02-13 11:11:18
    Temat: Re: Obsluga prawna a koszt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Feb 2006, Graszka wrote:

    > Być może ma miejsce sytuacja, gdzie te koszty dotyczą małej firmy o
    > nieskomplikowanej "obsłudze", a są wysokie niewspółmiernie. Tu oczywiście
    > jest miejsce na własną pomysłowość, aby udowodnić powiązanie tych kosztów z
    > przychodami firmy. W niektórych sytuacjach faktycznie nie ma sensu się
    > upierać.

    No to wystarczy zawarcie jakiekolwiek umowy z jakąkolwiek firmą
    która na pewno ma "obsługę prawną". Na przykład z TP S.A. :>

    > Trudno sobie wyobrazić natomiast funkcjonowanie bez wsparcia prawniczego
    > firmy, która uczestniczy w postępowaniach sądowych (procesuje się z
    > klientami bądź kontrahentami o np.zapłatę za wykonane prace)

    Popatrzmy na to tak: ja, jako mały przedsiębiorca, mam być wystawiony
    na to że "wielki" mnie zmiażdży dlatego że jego prawnicy cztery razy
    przeczytali umowę a ja jestem sam ??
    ;)
    Ja wiem że to nie przeciw tobie, ale wyrażanym przez ciebie
    wątpliwościom.
    Jakoś nie widzę powodu żeby firma zawierająca umowę z przykładowym
    operatorem telekomunikacyjnym miała być zdana na brak wsparcia prawnego
    tylko dlatego że "miliony tak robią"...
    Przecież OBIE strony umowy powinny zawierać ją *tak samo starannie*...
    prawda ? :)
    IMVHO - czepiają się w tym US.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd