    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obsluga prawna a koszt
    Date: Thu, 9 Feb 2006 13:45:30 +0100

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:dsfbgh$hr4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    Zawsze wydawało mi się, że podstawę prawną ma podać ten kto zarzuca
    bezpodstawność. Ty wtedy "tylko" musisz tę podstawę obalić.
    Być może ma miejsce sytuacja, gdzie te koszty dotyczą małej firmy o
    nieskomplikowanej "obsłudze", a są wysokie niewspółmiernie. Tu oczywiście
    jest miejsce na własną pomysłowość, aby udowodnić powiązanie tych kosztów z
    przychodami firmy. W niektórych sytuacjach faktycznie nie ma sensu się
    upierać.
    Trudno sobie wyobrazić natomiast funkcjonowanie bez wsparcia prawniczego
    firmy, która uczestniczy w postępowaniach sądowych (procesuje się z
    klientami bądź kontrahentami o np.zapłatę za wykonane prace), czy też
    przeprowadza właśnie przekształcenie z jednej formy prowadzenia dg w inną
    (wszyscy wiemy, że w gąszczu różnych przepisów można sobie nawarzyć niezłego
    piwa i sporo zapłacić za brak wiedzy).
    Tak więc wszystko zależy od konkretnej sytuacji Twojej firmy.
    Pozdr. Graszka.