  • Data: 2006-02-09 11:41:07
    Temat: Re: Obsluga prawna a koszt
    Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:dsf4q6$fpo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie ma jasnych przykładów co moze byc kosztem ani w ustawie pdof ani
    > pdop.Sa podane koszty które nie mogą być kup w firmie a wszystko co nie
    jest
    > tam wymienione jest kup jeśli służy uzyskaniu przychodu bezpośrednio lub
    > posrednio .Z tym pośrednio zawsze sa jakies problemy ze strony US ale
    żeby z
    > obsłyga prawną były problemy w kosztach no tego nie spotkałam .

    No niestety wlasnie US probuje udowodnic, ze obsluga prawna nie sluzy
    uzyskaniu przychodu. Zastanawiam sie jaka maja podstawe i w jaki sposob
    moga to zakwestionowac.. Bo rozumiem, ze to ja powinnam jakos udowodnic,
    ze sie myla? Ale skoro nie ma jasnego przepisu to nie wiem czy sie bronic
    i co to da..?
    Pozdrawiam
    Ann