    From: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Obowiązek podatkowy
    Date: Mon, 18 Mar 2002 14:27:40 +0100

    Użytkownik "Jack" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a748mj$sr8$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > Umowa o dzieło (ewentualnie zlecenie) z pewną firmą
    > 2 problemy
    >
    > 1)
    > - praca wykonana
    > - pieniądze wypłacone
    > - BRAK TEJ POZYCJI W PIT8B (nie odprowadzono podatku od tej kwoty)
    > - sugestia ze strony firmy, zeby tego nie uwzględniać w zeznaniu rocznym
    >
    > Zalezy mi na wykazaniu tych kwot ponieważ korzystam z ulgi budowlanej
    > CO Z TYM FANTEM ZROBIĆ ????
    > - zgłosić do US?
    > - zgłosić do IS?
    >
    > 2)
> [...]
    ------------
    Niestety problem dość skomplikowany bo żeby zrobić jakieś korekty musisz
    mieć PIT-8 B .Rozumiem że go nie masz więc nici z robieniem korekt za lata
    poprzednie i wtedy byś wykazał nadpłatę podatku .To samo od częściowych
    wypłat nie masz PIT-8 B nie możesz robić rozliczenia rocznego i wykazywać
    tego co dostałeś i kwoty podatku.
    Możesz wykazać w swoim rozliczeniu rocznym uzyskany dochod jako inne żródła
    ale nie wiele ci to da bo musisz ty od tego zapłacić podatek ( chyba że brak
    dochodów na poniesine wydatki)
    A swoją drogą czemu ta Firma tak kombinuje ?
    Jolka