  • Data: 2010-07-20 11:40:32
    Temat: Re: [...] [OT] znaczaca zmiana KRiO
    Od: "pensaro" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote:
    > Mnie trochę ten nakaz ustawowy przeraża. Już widzę żoe z ustawą w
    > jednej ręce i wiadrem viagry w drugiej, "zachęcającą" mnie do
    > wypełniania ustawowych obowiązków. Ustawa określa też sposób? ;)

    A co by sie stalo, jesli KRiO zostalby znaczaco zmieniony na przyklad: maz
    zostalby zobowiazany do uleglosci w stosunku do zony. Czy wowczas ma prawo
    do rozwodu lub czy obowiazywac bedzie go/ich ustawa z dnia zawarcia zwiazku
    malzenskiego.

    Wybaczcie za brak znajomosci panujacych mechanizmów prawnych. Byc moze za
    bardzo malżeństwo traktuje jak umowę na neostrade;)

    Pozdro,