  • Data: 2013-02-22 00:08:10
    Temat: Re: [OT] uproszczony sposób liczenia podatku dochodowego
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomińmy.

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ideę, ale opodatkuje decyzją wymiarową
    > od "pieniędzy które widocznie gdzieś są" i poczeka na kwity wykazujące
    > koszt hulaszczego trybu życia ;)

    Nie, no właśnie chodzi o to żeby nie trzeba było nosić kwitów
    wykazujących koszt.

    Innymi słowy, przenieść ciężar dokumentowania ze zmian (przychody,
    koszty) , na stany faktyczne (snapshoty).

    A nawet, powiedzmy że wyceniamy i podatkujemy tylko pieniądz. Jeżeli
    uniknę podatku kupując krugerrandy za 100tys zł, to ktoś ode mnie tą
    kasę będzie mieć (za te krugerrandy). Więc ja zapłacę mniej o 100tys,
    ale ktoś o te 100tys więcej. Jak dla mnie - brzmi szczelnie.

    p. m.