  • Data: 2002-02-02 21:50:33
    Temat: Re: OT (poza granicami)
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Feb 2002, Cezary Farynowski wrote:

    >+
    >+ > >+ Mnie pani odmówiła wpisania: wszystkie kraje świata. Ale
    >+ > >+ przyjęła eksport.
    >+ >
    >+ > Mam słownie: "w kraju i poza granicami" :)
    [...]
    >+ Mamy i tak już zupełny OT.

    ..no to już jest "On" ;)

    >+ Chodzi mi o klasyczny przypadek urzędowej sprzeczności.
    >+ Załóżmy, że ten wpis coś znaczy :-))

    -:)

    >+ jest wtedy zgoda na eksport usług, ale nie ma zgody na działanie poza
    >+ granicami kraju.
    >+
    >+ Który zapis jest mocniejszy??? :-)))
    >+ (eksport towarów i usług, czy działenie na terenie kraju)

    W poruszanej sprawie (dzwonienia za granicę z telefonu "firmowego")
    IMHO nie gra roli: tak i tak masz powody żeby dzwonić w sprawach
    ZWIĄZANYCH Z PROWADZONĄ :) działalnością (nawet jeśli jest na
    terenie kraju).
    Jeśli nie masz "nic" (*ani* exp/imp *ani* "DG...ipoza granicami"
    to trzeba się umówić że "zapis coś znaczy" :) (coś tam znaczy
    - choćby zakresy DG "ryczałtowe") i wtedy się (jednak...)
    można próbować czepiać (tj. US ma *jakiś* punkt zaczepienia).
    A żaden zapis nie jest "mocniejszy" - bo tak piszesz jakbyś
    sugerował że się wyłączają; nie ma powodu ! Chodzi o brak
    pretekstu do cytatu pt. "ale *żadna* Pańska działalność nie
    wymaga dzwonienia za granicę" :)

    >+ CEZ

    Pozdrowienia, Gotfryd