  • Data: 2002-02-02 08:05:26
    Temat: OT
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam słownie: "w kraju i poza granicami" :)

    > Hm... :)
    > BTW: co do wątku: *ja* tam rozumiem, że można chcieć zadzwonić
    > po informację i że "takie coś" bywa nazywane zastraszaniem :)
    > Tylko poinformowałem, że słyszałem o takim przypadku ...

    Nie chodziło mi o fakt zastraszenia, czy jakichś tam obaw co do
    wybranych numerów telefonów.
    Mamy i tak już zupełny OT.
    Chodzi mi o klasyczny przypadek urzędowej sprzeczności.
    Załóżmy, że ten wpis coś znaczy :-))
    jest wtedy zgoda na eksport usług, ale nie ma zgody na działanie poza
    granicami kraju.

    Który zapis jest mocniejszy??? :-)))
    (eksport towarów i usług, czy działenie na terenie kraju)

    CEZ