  • Data: 2003-09-18 17:33:41
    Temat: Re: [OT] nie odliczam VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Sep 2003, mb wrote:

    >+ "cef" <c...@i...pl> napisał:
    >+ >
    >+ > Pytanie do Michała:
    >+ > po jaką cholerę zostałeś płatnikiem VAT?
    >+ > Żeby dopłacać do interesu?
    >+
    >+ Mam stawke 0% wiec na razie nie dokładam.

    Jak to nie ? Nie odliczając VATu zapłaconego...

    >+ Jeśli występuję o zwrot VAT
    >+ to straszą mnie kontrolą.

    To ci już pisali: weź i "pomocniczo" wygeneruj obrót
    z 22% VAT, będzie co "wtopić". Nie wiem, sprzęt AGD,
    komputery, cokolwiek (na czym mało się zarabia :>)
    - kupisz w hurtowni PCta dla znajomych, sprzedasz
    z niewielką prowizją - i VAT ci zostanie w kasie.

    [...]
    >+ nie będę niepotrzebnie stresował. Prowadzę DG od niedawna i na razie,
    >+ jak mam jechać do US to blady strach na mnie pada

    No, ty sobie wyobraź jak ja pół roku po rozpoczęciu dostałem
    wezwanie do karnoskarbowego z listą paragrafów KKS :>

    Okazało się że skutecznie pomieszałem daty: ponieważ
    rozpoczynałem później niż w terminie deklarowanym
    w EDG, *i* jedna z dat podanych na którymś zgłoszeniu
    "wstrzeliła się" (błąd, bywa) między "zgłoszenie"
    a "faktyczne rozpoczęcie" to "byłem podejrzany o prowadzenie
    bez dopełnienia..." - ale to się wyjasniło dopiero jak
    poszedłem :> !

    [...]
    >+ Podpisano,
    >+ Zastraszony Michu B.